About this blogger

這裡是 Fiona 的分享文,包含
手作系列 指甲彩繪 寵物 旅行遊記 育兒生活 生活相關

網頁

2010/03/15

[生活] 電影 - 魔境夢遊

星期六晚上正確說起來是星期天凌晨,和Adele去看了魔境夢遊。


其實我很少去電影院看電影,說起來也是我不太愛看電影,總覺得就是少了點什麼,要說我的生活娛樂狹隘也是可以啦~囧。


總之最後我去看了我想看的這部電影,我果然是愛童話故事的人阿!


這部電影真的好看,而且強尼大叔演帽客這個瘋瘋癲癲的角色真的太適合不過了~


還是不要在這邊暴雷好了,雖然有些人覺得這部電影不夠好看,不過對於原本的愛麗絲夢遊仙境熟悉的人,我真誠的推薦這部電影,請不要錯過。


 


英文版的電影預告







 


中文版的電影預告







順便附上魔境夢遊的電影主題曲,是艾薇兒演唱的呢~(大心)


Avril Lavigne - Alice (Underground)










附上歌詞


Trippin out

Spinning around

I'm underground

I fell down

Yeah I fell down



I'm freaking out, where am I now?

Upside down and I can't stop it now

Can't stop me now, oh oh



I, I'll get by

I, I'll survive

When the world's crashing down

When I fall and hit the ground

I will turn myself around

Don't you try to stop me

I, I won't cry



I found myself in Wonderland

Get back on my feet, again

Is this real?

Is this pretend?

I'll take a stand until the end



I, I'll get by

I, I'll survive

When the world's crashing down

When I fall and hit the ground

I will turn myself around

Don't you try to stop me

I, I won't cry



I, I'll get by

I, I'll survive

When the world's crashing down

When I fall and hit the ground

I will turn myself around

Don't you try to stop me

I, and I won't cry


沒有留言:

張貼留言